+93-747-159-153 — pphs1394@gmail.com
IMG_2681

برگ دیگری از موفقيت

December 12, 2020

امروز بار ديگر ورق جديدي از موفقيت ها و دست آوردهاي پگاه مان را با هم خوانديم. ورقي كه با دستان توانمند فردي توانا نگاشته شده است. معلمي كوشا كه همواره با اهدافي والا مسير موفقيت را پيموده و اينك فاتح قله هاي پيروزيست. فردي كه الگو و چراغ هدايتي است براي سايرين، تا باشد كه در اين راه ارزشمند گام نهاده و اين چنين ثمره تلاش خويش را با افتخار و غرور نظاره گر باشند. به راستي كه نيروي انساني مهم ترين عامل پيروزي و موفقيت در هر زمينه براي هر نهاد مي باشد. هر فرد براي انجام فعاليت به دو بال دانش و انگيزه نياز دارد. آقاي محمد عارف فهيم از جمله نيروي انساني فعال و معلم توانمند پگاه امروز توانست با داشتن اين دو بال توانا به تاريكي پشت كرده و شمعي فروزان افروخته و با سربلندي آن را در دستان سازنده خويش گرفته و به جامعه ما تقديم كند. مفتخريم كه امروز حاصل زحمات اين عزيز بزرگوار را تحت نام «كتاب احتمالات» با خود داريم. من به عنوان معلم رياضي خرسندم كه امروز مي توانم با اطمينان كامل از اين اثر به عنوان مكمل كتب درسي و هم براي يادگيري بيشتر استفاده كنم. من اين كتاب را با علاقمندي مطالعه کردم و همين نگاه أوليه ام به اين اثر نشان مي دهد كه تلاش فكري و تحقيقي و تحليلي عميقي در آن به كار رفته است و مطمئناً زمان و وقت زيادي در پايش گذاشته شده است. اين اثر را بايد حتما خواند و از آن آموخت و در صورت نياز براي غناي بيشتر آن تلاش کرد.
احتمالات شاخه اي از علم رياضي است كه در ساحات مختلف زندگي كاربرد دارد. نه تنها كساني كه با رياضي سر و كار دارند، بلكه همه مي توانند از آن بهره ببرند. احتمال كاربرد وسيعي در زندگي انسان دارد چون همه مي دانيم كه شانس و عدم قطعيت تاريخچه اي به درازاي تمدن بشريت دارد كه قوانين احتمال فهم و درك و حل اين مسائل را آسان مي سازد.
بسيار زياد خوشحالم كه امروز در كنار خود فردي را داريم كه با كوشش و تلاش توانسته جامه افتخار و عظمت را پوشيده و افتخار تازه اي هم براي خود و هم براي خانواده پگاه به دست آورد.
من به نوبه خود و به نمايندگي از تمام اعضاي خانواده پگاه به خصوص معلمين ديپارتمنت ساينس اين موفقيت را به جناب محترم آقاي فهيم و اعضاي خانواده شان و تمام كساني كه در نگاشتن اين اثر ارزشمند همراهي شان كردند صميمانه تبريك گفته و به عنوان يكي از خوانندگان اين كتاب مطالعه آن را به همه فعالين، معلمان، و دانش آموزان و تمام دوستداران علم رياضي پيشنهاد مي كنم. صادقانه مي گويم انديشه والا و همت بلند نويسنده اين كتاب ستودنيست و خدمت شان به دانش آموزان اين مرز و بوم را پاس مي دارم.
استاد گرانقدر، همواره پيروز باشید و قلم تان جاودان باد!
به اميد دست آوردهاي ارزشمند ديگري از خوبان و عزيزان پگاه.

آمنه قرباني، آموزگار ریاضی و مدیر دیپارتمنت ساینس لیسه پگاه
۶ جوزای ۱۳۹۸

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x