+93-747-159-153 — pphs1394@gmail.com
2

در پاسخ به «سپاسنامه ناهیده ادیب»

May 7, 2020

دانش آموز من، ناهیده ادیب عزیز، سلام!

بسیار خوشحالم که امروز با خاطری آرام برایت می نویسم و خرسندم که توانستم مسئولیت خود را ادا کنم.

همان طور که می دانی، ما همه در یک بحران به سر می بریم و همگی تلاش بر این داریم تا از این بحران موفقانه عبور کرده و در ختم آن احساس رضایت از دست آوردهای مان داشته باشیم.

من به تو باور دارم و این باورم باعث شده است هیچگاه دست از تلاش برندارم و هرآنچه از فهم و دانش در اختیار دارم با کمال افتخار به تو بسپارم و تو نیز از این سپرده ها بهره برده و هر لحظه بر آن ها بیفزایی تا روزی که لذت این یادگیری را بچشی.

ما می توانیم در کنار هم و با هم از توانایی های مان استفاده کنیم و ارزش هایی بیافرینیم که همواره جاودان باشند و در روزگار آینده همه به بودن ما افتخار کنند و خود نیز از اینکه در این بحران از پای نماندیم و گام های مان محکم تر از قبل برداشته شد به خود ببالیم.

دانش آموز من! ناهیده خوب من!

سخن من این است که آموزگارت فقط بخش کوچکی از این هدف بزرگ است و برایت می گویم تا از فرصتی که پگاه برایت ایجاد کرده است با عزمی راسخ بهره ببر و هر اندازه که دلت می خواهد بیاموز، اما این را هم بدان که اراده تو شرط بر پیروزی است، چون موفقیت طرحی که پگاه مان برنامه ریزی کرده است در کنار تلاش منِ آموزگار متکی به اراده و امید و تلاش توست.

زمانی از این تلاش خود شاد می شوم که شاهد نقش فعال و اساسی و انکار ناپذیر تو در کنار خود باشم.

می خواهم بدانی که افزایش توانایی، اعتماد به نفس، فهم، درک، دانش و روحیه مشارکت تو از جمله اهداف من برای برداشتن چنین گام بلندی در این بحران بود تا بتوانم سهم کوچکی در رسیدن به این اهداف داشته باشم. من نیز به عنوان آموزگار از تو سپاسگزارم. از اینکه مرا یاری رساندی تا هر لحظه و با هر گام انگیزه بیشتری برای برداشتن گام های بعدی پیدا کنم.

خواهشم از تو این است که خود را باور داشته باشی و با این تفکر که تو توانمندی، هیچگاه از حرکت باز نمانی. آنچه را که امروز می آموزی به کار بینداز و عملی بساز و بدان که هیچگاه به خود اجازه نمی دهم تا دانش آموزم فرصت های خوب یادگیری را از دست بدهد. بنابراین مطمئن باش که بیشتر از پیش تلاش می کنم و هر آنچه در توان دارم به کار می گیرم تا بتوانی بحران فعلی را مدیریت کرده و با غرور و افتخار از آن بیرون آیی.

امیدورام نهایت استفاده را از آموزش غیرحضوری پگاه برده و همگام با من و همه پگاهیان عزیزمان این مسیر را پیموده و روزی شاهد بر موفقیت خودمان باشیم. بدون شک نیز چنین خواهد شد.

پس با من و در کنار من گام بردار و همواره امیدی باش برای حرکت بعدی من.

ما با هم پگاه را به قله های پیروزی خواهیم رساند، دست به دست و پا به پای یکدیگر.

از این که آموزگارت هستم به خود می بالم و همیشه با عشقی که به تو دارم به تمام خستگی هایم نه می گویم.

آمنه قربانی، معاون تدریسی لیسه پگاه

یادداشت: این پاسخ به نمایندگی از همه آموزگاران و اعضای اداری پگاه نوشته شده است.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x