+93-747-159-153 — pphs1394@gmail.com
65041400_2250660968362662_5239265093530681344_n

از بودن با شما خرسندم

July 7, 2019

امروز همگی شاهد موفقیت و شکوفایی بی نظیر عزیزان مان بودیم. امروزه با پیشرفت روزافزون دانش و تکنولوژی و جریان گسترده اطلاعات، جامعه ما نیز نیازمند آموزش مهارت هایی است که به کمک آن بتواند همگام با توسعه علم و فناوری به پیش برود.
من بسیار خرسندم که در جمع خود عزیزانی داریم که در این راستا گام بر می دارند و نظاره گر شکوفایی استعدادهای شان هستیم. هدف ما پرورش انسان هایی است که بتوانند با مغزی خلاق با مشکلات روبرو شده و به حل آنها بپردازند، به گونه ای که بتوانند به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با تولید افکار نو مشکلات را از میان بردارند. ما نیز امروز امیدوار بر این شدیم که می‌توانیم با این عزیزان و افکار خلاقانه شان به سوی یک جامعه سعادتمند قدم برداریم. هیچ کس قادر به این نیست که به میزان اطلاعات واقعی که در گوشه ذهن کسی دیگر نهفته است پی ببرد. این اطلاعات زمانی به حرکت در می آید که انگیزه ای قوی سبب رها شدن آن به بیرون از ذهن گردد. من بسیار مفتخرم که در محیطی هستم که این زمینه را برای بروز این استعدادها فراهم کرده است. یکی از شرایط لازم برای پدیدار شدن افکار نو و خلاقانه وجود آرامش برای تفکر است، آن هم تفکری خلاقانه. ما امروز معلمین توانا و دانش آموزانی کوشا و مستعد در کنار خود داریم که باز هم با هنر و توانایی خود برای پگاه مان افتخار آفریدند.
من به نوبه خود و به عنوان عضوی از این خانواده این پیروزی را به همه تبریک گفته و مدیون زحمات یکایک تان هستم. صمیمانه از زحماتی که برای برگذاری این نمایشگاه متقبل شده اید قدردانی می کنم. جا دارد از فعالیت های تمام اعضا از جمله مدیریت لیسه، مدیریت متوسطه، مدیریت فرادرس و مدیریت دیپارتمنت ها و همچنان کمیته ها به خصوص کمیته فن و هنر و همچنان به طور ویژه از معلمین گرانقدری که زحمت بسیار در این راستا کشیدند و دانش آموزان عزیز مان (در هر دو شعبه) احترامانه سپاسگزاری کرده و به تمام تان خسته نباشید بگویم.
مطمئنا روزی شاهد موفقیت های هر چه بیشتر این عزیزان مان بوده و به خاطر دست آوردهای شان به خود خواهیم بالید.

آمنه قربانی، مدیر دیپارتمنت ساینس